Dostawa

Wysyłka soczewek

I. Warunki ogólne

Wysyłki zamówień realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie Polski, większości krajów Europy, USA, Australii i inne.
Koszt dostawy kalkulowany jest automatycznie na podstawie koszyka z zamówieniem.

Przesyłki są nadawane w dni robocze w terminie 24-48h od wpłaty. Zamówienia opłacone do godziny 14:00 są zwykle nadawane jeszcze tego samego dnia. Termin doręczenia wynosi najczęściej 24-48h roboczych od daty nadania. Wysyłki zagraniczne zwykle są doręczane w terminie około 3-7 dni roboczych (np. Europa). Czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od kraju przeznaczenia.

Z chwilą nadania przesyłki stroną wykonującą usługę doręczenia jest w/w przewoźnik zgodnie z jego regulaminem. Nie mamy wpływu na jakość wykonania usługi przewoźnika i związane z tym utrudnienia, opóźnienia. Jednocześnie zobowiązujemy się do dołożenia wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji w przypadku trudności z doręczeniem zamówienia.

Przesyłki krajowe nieodebrane w terminie 14 dni od pierwszej próby doręczenia (awizowane) są zwracane do nadawcy i obciążane opłatą za zwrot. Jeżeli nieodebranie przesyłki wynikło z winy Kupującego, to ponowna wysyłka do klienta (adresata) będzie możliwa wyłącznie po uregulowaniu opłaty za zwrot do nadawcy.

Reklamacje w przypadku zaginięcia przesyłki można składać w urzędzie pocztowym (Poczta Polska) nie wcześniej, aniżeli po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki. Prosimy o uprzedni kontakt z nami celem uzgodnienia czynności reklamacyjnych.

II. Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Status realizacji zamówienia można sprawdzać:

    - Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
    - Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
    (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).